-
УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДУ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Для навчання осіб з особливими освітніми потребами організований педагогічний патронаж.
З дітьми працюють працюють досвідчені вчителі, асистенти вчителя, практичний психолог, якими розроблено:
- індивідуальні програми розвитку;
- індивідуальні навчальні плани
- календарно-тематичні плани вчителів,
- плани виховної діяльності,
- розклад індивідуальних занять.
У закладі відкрито класи з інклюзивною формою навчання
Для дітей з інклюзивною формою навчання адаптовано навчальні програми та плани, створено позитивний клімат шкільного середовища;
Організовано додаткові освітні послуги:
- індивідуальні корекційно-розвиткові заняття з практичним психологом;
- індивідуальні корекційно-розвиткові заняття з вчителем фізичної культури
- індивідуальні корекційно-розвиткові заняття з логопедом.
Створено належні умови для перебування у закладі дітей з особливими освітніми потребами:
- побудовано пандус;
- біля входу обладнано кнопку виходу.