Дослідно - експериментальна діяльність


 

29 листопада 2017 року в КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» відбулась обласна науково-практична конференція «Практична медіаосвіта: навчання основ медіаграмотності». 34 експериментальні заклади освіти з м. Харкова та області презентували досвід впровадження медіаосвіти. Роботи наших педагогів:  «Особливості впровадження медіаосвіті в навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу (з досвіду роботи)» автори Стоцька Оксана Анатоліївна, директор Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Первомайської міської ради Харківської області та Заболотня Світлана Павлівна, заступник директора з навчальної роботи; «Елементи медіаосвіти та ІКТ на уроках математики» -Толокнєєва Тетяна Олександрівна, учитель математики, відзначені дипломами.

img050-000 1


     23 листопада 2017 року на базі нашої школи відбувся семінар-практикум керівників закладів освіти та їх заступників із навчально-виховної роботи за темою: «шляхи оновлення змісту освіти через інтеграцію елементів медіаосвіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа». Під час семінару були розглянуті наступні питання: «Організація освіти дорослих в Україні», «Управлінські аспекти впровадження медіаосвіти в систему роботи освітнього закладу», « Особливості забезпечення партнерської взаємодії між учасниками освітнього процесу з метою формування медіа компетентності» Під час практичної роботи були представлені шість фрагментів уроків та чотири позакласних заходи, які розкривали шляхи інтеграції елементів медіаосвіти в освітній процес; використання інтерактивних   технологій, методів, прийомів та форм роботи щодо формування медіаграмотності учнів; шляхи реалізації виховної функції уроку як засобу розвитку медіакомпетентної особистості. Учасниками семінару – практикуму був відзначений високий науково - методичний та теоретичний рівень проведення фрагментів уроків та позакласних заходів. Результатом групової роботи стали розроблені заходи щодо реалізації проектів «Медіа-вчитель», «Медіа-учень», «Медіа-родина»

23.11.2017 1 23.11.2017 2 23.11.2017 3


26.01. 2017 в школі пройшов Семінар-практикум міського методичного об’єднання класних керівників 5-11класів

Тема: Створення шкільного медіапростору – ефективний чинник формування гармонійно розвиненої, творчої особистості громадянина України.

Учасники семінару розглянули наступні питання:

-Медіапростір школи – складова виховної системи школи

-Інформаційна компетентность класного керівника – умова професійної майстерності та самовираження педагога

-Формування медіакультури – провідний чинник соціалізації сучасного школяра

З метою підвищення професійної компетентності в питання інформаційної безпеки учасники ШМО відвідали тренінг : «Профілактика кібербулінгу в учнівському середовищі» ( Класний керівник 6Б класу Бондар В.Г.)

Також учасникам семінару був запропонований перегляд кращих відеороликів учнів за темою «Один день із життя школи».


28.11.2016 в школі відбулася тематична педагогічна рада за темою: «Формування інформаційної культури учасників навчально-виховного процесу шляхом розширення медіа простору». Учасники педради розглянули наступні питання:

-   Інформаційна компетентність сучасного вчителя – невід`ємна складова розвитку особистості педагога

-   Інформаційна культура учнів – важливий чинник формування загальнолюдської культури виховання

-   Інформаційне спілкування: за і проти. Небезпеки і ризики. Аналіз анкетування учнів.

-   Гарна чи потворна: підлітки шукають відповідей в Інтернеті.

-   Особливості процесу створення електронної газети


 Входження України в європейський і світовий освітній простір детермінує необхідність узгодження напрямів і принципів реформування шкільництва та студентства із загальними тенденціями розвитку освіти в умовах інформаційного суспільства.

20 травня 2010 року постановою Президії Національної академії педагогічних наук України була схвалена Концепція впровадження медіаосвіти в Україні.

      Медіаосвіта (англ. media education) – напрям у педагогіці, спрямований на вивчення масовокомунікативної й інформаційної природи ЗМІ (преси, телебачення, радіо, кіно, відео тощо) та принципів їх використання для актуалізованого оволодіння основами знань.
        Колектив Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Первомайської міської ради Харківської області  захопився ідеєю впровадження медіаосвіти в навчально – виховний процес. З листопада 2013 року наша школа є базовим експериментальним навчальним закладом регіонального рівня. 
______________________________________________________________________
 

26-28 квітня 2016 року наш навчальний заклад брав участь в обласній тематичній   відкритій    виставці «Освіта Харківщини  ХХІ  століття» за темою «Упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес навчальних закладів Харківської області», де представляла свій досвід роботи з даної проблеми. Нагороджені  дипломом ІІІ ступеня


 


______________________________________________________________________

Згідно з листом КВНЗ "Харківська академія неперервної освіти" від 08.09.2016  № 772 наша школа входить до мережі базових навчальних закладів Всеукраїнського проекту масового експериментального впровадження медіаосвіти.